Artikal 128 Pada artikal kali ini akan menyediakan anda dengan langkah-langkah keselamatan jika anda berhasrat melakukan pembelian secara online di sesuatu website.
AZRIZAINALABIDIN Artikal 130 - Panjang 7423 Seorang yang mengaku dari bahagian jualan atau tele-marketing di TM menghubungi mobile phone AZA untuk tujuan berikut 1. Meningkatkan kelajuan UNIFI speed yang AZA langgani kini dengan charge tambahan ke atas bil bulanan. 2. Status AZA yang bebas contract UNIFI akan diperbaharui dengan ikatan selama 2 tahun jika bersetuju. Charge akan jadi mahal jika AZA gunakan plan baru itu nanti dan akan terkesan dengan contract baru. 3. Hypp TV plan pula akan diberikan dengan plan channel maksima yang ada pada masa kini. Namun AZA sudah ada ASTRO dan AZA tidak menggunakan Hypp TV sedari mula AZA menggunakan UNIFI. Malah hardware Hyyp TV telah AZA buang. Jika AZA tak buang dulu, mungkin juga AZA akan pertimbangkan untuk stop langgan ASTRO dan gunakan Hyyp TV sahaja. 4. Panggilan yang AZA buat menggunakan talian tetap ke seluruh Malaysia pula akan dikenakan charge dan tidak lagi percuma jika AZA bersetuju dengan tawaran ini. Ketika dihubungi, A
AZRIZAINALABIDIN Artikal 127 - Panjang 3979 Berikut adalah panduan dengan dua pilihan disediakan untuk anda reset password atau lupa password/username Maybank2u anda. User ID anda atau maybank2u kena blocked jika tiga kali login salah. Call Maybank di 1-300-88-66-88 untuk unblock ID anda. Pilihan seperti berikut: PILIHAN 1:MENGGUNAKAN MAYBANK2U PILIHAN 2:MENGGUNAKAN MAYBANK APP PILIHAN 1:MENGGUNAKAN MAYBANK2U 1. Pergi ke website maybank. Untuk keselamatan taip sendiri URL maybank iaitu https://www.maybank2u.com.my . 2. Pada screen nak login user name maybank2u, masukkan user name anda. Ni mesti kena betul. . 3. Selepas itu screen gambar yang anda pilih beserta phrase yang anda pilih, betul? Pastikan gambar dan phrase tu betul dahulu. Kalau salah call Maybank di 1-300-88-66-88. . 4. Kalau gambar dan phrase dah betul. Tap Yes . 5. Skrin MY PASSWORD akan dipaparkan. Tap pada FORGOT PASSWORD . 6. Skrin baru minta anda masukkan + CARD/ACCESS NO. + PIN NO. Jang
AZRIZAINALABIDIN Artikal 331 - Berikut FAQ mengenai MAE Invite code AZA untuk MAE ialah abz1126 1. Who can open MAE? Below are the eligibilities: Age 12 and above Malaysian or Non Malaysian New bank or Existing bank customers Available from 6.00am to 11.00pm daily 2. What are the differences between MAE and other accounts? MAE is an e-Wallet, that allow customer to open Maybank eWallet account instantly under the Interoperable Credit Transfer Framework (ICTF) issued by Bank Negara Malaysia in 2018. 3. What do customer get from applying MAE? For New bank customers: Virtual Card MAE Account number M2U ID For Existing bank customers: New Account number, linked to their existing access. 4. What is the benefit to customers choosing MAE instead of other types of product with Maybank? Convenience of application, can apply through existing Maybank2u Mobile Application anytime, from anywhere. New lifestyle features that currently only offered via MAE i
Artikal 332 - Ketahui kajian mengenainya seperti berikut Despite sharing the same qualifications, language skills and experience, a job applicant’s race still plays a major factor in employment, a study has found. The study - conducted by Centre for Governance and Political Studies (Cent-GPS) - found that the resumes of Indians and Malays are the least likely to receive callbacks from employers in the private sector. On the other hand, the resumes of Chinese candidates dominated the callbacks by a huge margin, according to the centre in a statement Thursday (March 7). Over the past few months, Cent-GPS said it sent 3,829 job applications to more than 500 jobs. In each of these 500 jobs, seven nearly identical resumes were submitted, but represented by different fictitious ethnic group candidates - three Malays, two Chinese, and two Indians. The study ensured that all of the seven resumes had the same qualifications, experience, language ability (Bahasa Malaysia, English an
Yang nak contact saya kat sini.
Yang nak isi borang kat sini.
CARI ARTIKAL DI BLOG AZA
Taipkan apa-apa carian artikal berkaitan yang anda mahukan di Blog AZA yang terletak di penjuru atas sebelah kanan skrin yang berbentuk simbol kanta pembesar
SHARE
Cara untuk share mana-mana artikal dari Blog AZA, tap pada ikon share yang terletak pada sebelah kanan tajuk artikal ATAU pada sebelah kiri label di akhir setiap artikal
COVID-19
Korang boleh baca fakta sebenar mengenai covid-19 di GLOBAL REPORT 2019-nCOV novel coronavirus kerana tak boleh percaya jika sekadar teori / pendapat / asumsi / imaginasi.
APA MAKSUD FAKTA?
Fakta adalah korang tahu sesuatu terbukti benar makanya itu fakta korang. Korang ada fakta seperti gambar/video dan sebagainya. Jika fakta itu bukan milik korang ianya masih belum fakta, belum tentu kebenarannya kerana mungkin sahaja ianya tidak benar kerana pelbagai sebab seperti gambar/video di edit, data yang dimanipulasi seperti data di edit, data tidak real time makanya real time saat itu sebenarnya beda kerana data yang diberikan tidak tepat seperti jauh lebih lambat/cepat dan sebagainya. Ada fakta yang mempunyai expired date seperti hanya betul ketika tarikh itu sahaja. Contoh ada kajian selepas itu membuktikan ianya salah. Ada fakta yang sampai bila-bila betul. Contoh anda dilahirkan pada tarikh bla bla. Sampai bila-bila pun betul. Gitu.