BSN Section 18 Shah Alam, Selangor, Malaysia
AZRIZAINALABIDIN
Artikal 186 - Panjang 1334
Berikut perihal BSN Section 18 Shah Alam, Selangor, Malaysia
Address
No. 14, Jalan Pinang 18/C, Seksyen 18, Shah Alam
40200, Selangor.
Contact
03-5541 0582
Facilities :
ATM
Cash Deposit Machine.
Apa-apa urusan yang melibatkan kaunter berhadapan dengan masalah menunggu pada jangka masa yang lama. AZA menunggu selama 3 jam untuk dapat berurusan. Bila ditanya "memang hari-hari ramai orang". Biar betul?! No wonder ramai yang memilih untuk berurusan melalui internet.
Perlu ambil nombor semula jika ketika nombor kita dipanggil kita berada di tandas? Sanggup tunggu 6 jam?
Pengalaman berurusan di kaunter BSN section 18 Shah Alam yang sangat lembap membuatkan AZA berusaha menggunakan perbankkan secara online. Kerana bila AZA tanya di kaunter begini jawapannya
"Memang begini setiap hari Encik".
Namun rupa-rupanya, secara online pun lembap juga malah lebih teruk lagi.
Mana tidaknya, sejak 30 Dec 2016, sampai la ke 06 Jun 2017, AZA masih menunggu SMS dari bahagian IT BSN yang tak kunjung tiba. Bila AZA call BSN, begini jawapannya
"Kami tak boleh berbuat-apa. Encik kena tunggu SMS juga".
Perlu nak panjangkan lagi post ini?
Artikal 186 - Panjang 1334
Berikut perihal BSN Section 18 Shah Alam, Selangor, Malaysia
Address
No. 14, Jalan Pinang 18/C, Seksyen 18, Shah Alam
40200, Selangor.
Contact
03-5541 0582
Facilities :
ATM
Cash Deposit Machine.
Apa-apa urusan yang melibatkan kaunter berhadapan dengan masalah menunggu pada jangka masa yang lama. AZA menunggu selama 3 jam untuk dapat berurusan. Bila ditanya "memang hari-hari ramai orang". Biar betul?! No wonder ramai yang memilih untuk berurusan melalui internet.
Perlu ambil nombor semula jika ketika nombor kita dipanggil kita berada di tandas? Sanggup tunggu 6 jam?
Pengalaman berurusan di kaunter BSN section 18 Shah Alam yang sangat lembap membuatkan AZA berusaha menggunakan perbankkan secara online. Kerana bila AZA tanya di kaunter begini jawapannya
"Memang begini setiap hari Encik".
Namun rupa-rupanya, secara online pun lembap juga malah lebih teruk lagi.
Mana tidaknya, sejak 30 Dec 2016, sampai la ke 06 Jun 2017, AZA masih menunggu SMS dari bahagian IT BSN yang tak kunjung tiba. Bila AZA call BSN, begini jawapannya
"Kami tak boleh berbuat-apa. Encik kena tunggu SMS juga".
Perlu nak panjangkan lagi post ini?
Quran 2:186
"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu mengenai Aku maka (beritahu kepada mereka): sesungguhnya Aku (Allah) sentiasa hampir (kepada mereka); Aku perkenankan permohonan orang yang berdoa apabila ia berdoa kepadaKu. Maka hendaklah mereka menyahut seruanku (dengan mematuhi perintahKu), dan hendaklah mereka beriman kepadaKu supaya mereka menjadi baik serta betul."
"And when My servants ask you, [O Muhammad], concerning Me - indeed I am near. I respond to the invocation of the supplicant when he calls upon Me. So let them respond to Me [by obedience] and believe in Me that they may be [rightly] guided."
Kefahaman AZA
"Allah sentiasa hampir pada setiap individu. Allah makbulkan doa . Islam supaya dapat tujuk ajar yang benar"
LABEL
SETERUSNYA
SEBELUMNYA