Cara terkini paling mudah dan percuma untuk blogging 2017

AZRIZAINALABIDIN
Artikal 168 - Panjang 2671
Benar terdapat pelbagai platform boleh AZA gunakan untuk berkongsi article ciptaan AZA di internet.

Blogger, WordPress dan Joomla antara platform yang pernah AZA gunakan. AZA juga mencuba web hosting berbayar dan membeli domain name. Akhirnya, jika anda prihatin, pengakhiran atau pilihan terkini adalah cara paling mudah blogging 2017. Jelas menggambarkan apa pilihan terbaik AZA untuk jadi seorang blogger.

AZA harap ianya dapat membantu anda yang ingin berkongsi article ciptaan anda di internet, tidak perlu melalui pelbagai perkara melalui pelbagai platform yang ada atau masalah yang boleh anda hindari sedari awal. Namun jika masih anda ingin mencuba, teruskanlah.

Apa masalah yang sering blogger hadapi?

Pada mula AZA menjinakkan diri untuk blogging, article yang AZA publish tiada pengguna internet yang membacanya, tiada siapa yang datang, tiada followers, AZA rasa seperti tidak dihargai. AZA cuba beritahu pengguna internet akan kewujudan Blog AZA dengan pelbagai cara. Berbayar dan memperkenalkannya kepada kenalan. Menyebabkan AZA beberapa kali senyap dari berkongsi article di internet.

Bagaimana untuk terus aktif blogging?

Seiring masa berlalu, minat AZA yang mendalam dalam penulisan, AZA mencari dimanakah silapnya AZA dan memperbaikinya. AZA mencuba pelbagai platform untuk memenuhi keperluan dan kehendak AZA untuk terus aktif blogging.

Pengalaman manis blogging?

Pada suatu hari, AZA menerima panggilan dari nombor yang tidak dikenali, AZA menjawab panggilan tersebut. Si pemanggil memperkenalkan diri dan menerangkan tujuan beliau menghubungi AZA. Tersentuhnya hati AZA detik itu bila mendapat tahu salah satu article yang AZA publish adalah sebab mengapa beliau menghubungi AZA. Sejak detik itu, AZA tahu mengapa AZA perlu untuk terus aktif blogging.

Tentunya pengalaman bertahun-tahun blogging tidak dapat AZA perincikan pada artikal ini. Jika anda mahukan nasihat dari AZA berkaitan blogging, anda boleh terus menghubungi AZA.

QURAN : 2:168

"Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik, dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan; kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu."

"O mankind, eat from whatever is on earth [that is] lawful and good and do not follow the footsteps of Satan. Indeed, he is to you a clear enemy."

KEFAHAMAN AZA

"Orang yang beriman sentiasa mengawasi diri agar tidak menjadikan selain dari Allah melebihi keutamaan diri. Mencintai, memuja dan mentaati selain dari Allah seperti mengikut telunjuk syaitan mestilah dihindarkan sejauh-jauhnya. Allah telah memberikan petunjuk yang jelas iaitu Al-Quran sebagai panduan"

LABEL


SETERUSNYA


SEBELUMNYA

Popular posts from this blog

Tawaran upgrade Unifi speed

Bagaimana untuk reset password maybank2u anda?

Cara guna Maybank E-Wallet (MAE)

Bangsa lebih penting - Artikal 1

Penipu!

SELAMAT DATANG KE BLOG AZA

Google Blog AZA dengan taip "blog aza"

TELEGRAM MESSENGER

Kalau korang dapat apa-apa yang menarik di group korang, sila share ke telegram berikut.

Untuk apa-apa info umum di info umum

Untuk berkaitan Islam di share islam

Untuk berkaitan covid-19 di covid-19

Untuk berkaitan Blog AZA di Komuniti Blog AZA

CONTACT

Yang nak contact saya kat sini. Yang nak isi borang kat sini.


CARI ARTIKAL DI BLOG AZA

Taipkan apa-apa carian artikal berkaitan yang anda mahukan di Blog AZA yang terletak di penjuru atas sebelah kanan skrin yang berbentuk simbol kanta pembesar

SHARE

Cara untuk share mana-mana artikal dari Blog AZA, tap pada ikon share yang terletak pada sebelah kanan tajuk artikal ATAU pada sebelah kiri label di akhir setiap artikal

COVID-19

Korang boleh baca fakta sebenar mengenai covid-19 di GLOBAL REPORT 2019-nCOV novel coronavirus kerana tak boleh percaya jika sekadar teori / pendapat / asumsi / imaginasi.

APA MAKSUD FAKTA?

Fakta adalah korang tahu sesuatu terbukti benar makanya itu fakta korang. Korang ada fakta seperti gambar/video dan sebagainya. Jika fakta itu bukan milik korang ianya masih belum fakta, belum tentu kebenarannya kerana mungkin sahaja ianya tidak benar kerana pelbagai sebab seperti gambar/video di edit, data yang dimanipulasi seperti data di edit, data tidak real time makanya real time saat itu sebenarnya beda kerana data yang diberikan tidak tepat seperti jauh lebih lambat/cepat dan sebagainya. Ada fakta yang mempunyai expired date seperti hanya betul ketika tarikh itu sahaja. Contoh ada kajian selepas itu membuktikan ianya salah. Ada fakta yang sampai bila-bila betul. Contoh anda dilahirkan pada tarikh bla bla. Sampai bila-bila pun betul. Gitu.

Subscribe Blog AZA by enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Senarai Penuh Label di Blog AZA

Show more

Senarai Penuh Artikal di Blog AZA

Show more